Kimi doktor bilgisiz bilemiyor bakıyor anlamıyor atıyor tutmuyor 12hafta kız bebeğin genital bölgesi erkek gibi oluyor daha şekil almıyor ondan ilk erkek deyip sonra kız diyorlar ama kız deyip erkek demeleri şaşırttı çünkü erkek bebeğin ilk önce haya bölgesi şekil alıyor gelişiyor kız bebeğin de kalbi daha çabuk oranla gelişiyor yani doktor da sıkıntı bebeğin cinsiyeti rahme ne düştü ise o olur hani değişme olmaz gunlukken ruhu üflenir kaderi yazılır demkki doktor görmemiş canim detaylı ulturason da tam net görünüyor demkki erkek