Kızlar merhaba 30 gunluk anneyim. İlk günler pek kanamam olmadı, sezaryen ile dogum yaptım. Son 2 gundur normal adet kanaması gibi kanamam var. Adet olmuş olabilir miyim bilmiyorum. Daha 40 ımız bile cıkmadı, ama bu tur bir kanama lohusalıgın başından beri yaşamadım. Benzer durum yaşayan var mı?