Bonnusimo Selo39 nerden aldınız acaba 200tl geneli daha uygun baktım ama ikisini alcagıma öylesi daha mantıklı gibi.. Birde kaç ay kullanılır ki
Selo39 Yarim_Kilo_Kiyma [url=https://hizliresim.com/tBpjfZ][img]https://i.hizliresim.com/tBpjfZ.jpg[/img][/url]
Sadeceduygu Selo39 peki mesela reflü yatağı ilk aylarda kullanılacak ya, sonradan rahatsız olur mu bebek babynestte yatarken?
Selo39 Sadeceduygu sanmıyorum babynest yumuşacık zaten, babynest i de ilk aylarda kullanmak için aldım daha sonra kullanılmaz çünkü çocuk büyüdükçe
Mihrimah41 Bonnusimo reflü yatağını mutlaka al. Babynest kısa süre kullanılıyo sonra koyacak yer arıyosun tercih meselesi yani