isilay evet cnm 12.haftamda yaptırdım ve riskli çıktı ztn yaptırmadan önce muaynede doktor ensesinin kalınlığını sınırda olduğunu 2li tarama testini yaptırmam gerektiğini söyledi sonucu riskli çıktı fetal testi yaptırdık yüzdeyüz sonuç veren çok şükür sağlıklı çıktı