Kızlar sımdı doktor a gıttım ben 27+3 haftalık hamıleyım. Kuzumun herşeyi normal skntısız çıktı ama kafa yapısı 30 haftalıga denk geliyormuş ve bu sekılde olmaya devam ederse sezeryan yapılır dedı doktor. Basına böyle u birşey gelen var mı yada doğduktan sonra kafa yapısı normal olan var mı