Herkese Merhaba,
Bugün 39+1 im kontrole gittim. Doktor çatı muayenesi yaptı bebek kanala inmemiş ve suyu da azalmış. Doktor 11 ağustosa gün verdi yatış yapacak suni sancı ile doğumu başlayacağını söyledi. Kendi sancılarımın başlaması için ne yapabilirim önerileriniz var mı? Suni sancı ile aranızda normal doğum yapan var mı son dakika sezeryana alınmak istemiyorum 😔