Svcnvebebegi 1 saatten beri kasiklarimda ve belimde hafif sancı var. Bebeğim oynuyor ama vajinamin üst kismi ağrıyor. Yalancı sancı mi acaba. Ne yapacagimi şaşırdım. Bu durumu yaşayan var mı acaba.
Betim Svcnvebebegi ben de 38 artı 4 üm.. bende de iki gün önce oldu daha da olmadı muhtemelen yalancı sancı.. dinlenince geçiyor mu bi dinle kendini
Aydeniz09 Svcnvebebegi Bende öyleyim Ama doktorum Nst de sancı gözükmüyor dedi. Nasıl olur baya ağrım var karnım ağrıyor dedim oda normal bebek baskı uyguluyor dedi. 🧐
Svcnvebebegi Betim bende dinleniyorum şuan canım zsten. Ilk defa bu kadar uzun sürüyor. Adet sancısı gibi. Her an adet olacakmışım da kan gelecekmis gibi hissediyorum. Anlamadim 🤷♀️🤷♀️
Svcnvebebegi Aydeniz09 benimde öyledir heralde. Duş falan alim dinlenim geçmezse mecbur hastane yolunu tutacagim 🤦♀️
Svcnvebebegi Betim heralde canım. Yokluyorlar bizi 🥰🥰. Allah hayırlı sağlıklı dogumlar nasip etsin inşallah herkese bizlere de 🤲🤲🤲