Kızlar selamlar bugun de kafama takılan bugun doktora muayeneye gittim dr herseyi normal dedi kilosu 3 kilo dedi 36 +1 de 3 kilo ise bebek 4 kilo üstünde mi doğar anlamadim bide normalde son haftalar da bebek hızlı kilo alır diye bilirim dr um plasenta yavas yavas kireclenmeye basladi daha yavas kilo alır dedi of çok kafama takıldı