Gebeliğimin başından beri kullanıyorum kullanmaya da daha devam edeceğim doktorum öyle söyledi. Vajinal mı ağızdan mı kullanmalıyım dedim doktorum ağızdan daha sağlıklı dedi alttan kullanıp enfeksiyon kapma ya da vajinadan geri gelme ihtimali var dedi o yüzden ağızdan kullanmaya devam.