Selam kızlar, ben erken gebelik testi yaptım positif çıktı. Fakat yurtdışında yaşadığım için doktordan 9. Ayın 3 ünde randevu verdi. Sizce çok geç değil mi? Şimdi ben hangi vitaminleri almam gerekiyor vs nasıl öğrenicem? Kafama göre folik asit alsam bişey olur mu? Bu arada adet günüm henuz gecmedi erken gebelik testi yaptım…. cumartesi günü gelmesi gerekiyor normalde.