Ayseozmenucar Yaş aralıgı verıp dogum yapıcak hatunlar burada mı 😟11 yıl ara verdım tedırgınım çok rahata alışmıştım
3evlat1anne Ayseozmenucar ben ilk doğumumu 2008 de 2.yi 2017 de yaptım büyük kızım hep yardımcım oldu hiç zorlanmadım ilkinde ne zaman göbeği düşecek ne zaman 40ı çıkacak derken 2.de zaman su gibi geçti bi anlamda ara vermek çok daha güzel 😊
Selo39 Ayseozmenucar ben de 8 yıl falan ara vermeyi düşünüyorum.. Allah nasip ederse tabi 🤲🏼 Uzmanlar 3 yaşa kadar kardeşler arasında ki az yaş farkını önermiyor.. bence öyle daha güzel okulları eğitimleri ve kursları karışmıyor
Ayseozmenucar Yaaa ne guzel motıve oluyor bu sözler benımde 3. Dogumum kızım 14 yaşında yardımcım hazır aslında annesının kuzusu ama hala endışeliyım 😅planlarda olmadıgı için ufaklık
3evlat1anne Ayseozmenucar ayy maşallah kimseye ihtiyaç yok o zmn 😊benimde 3.plansız oldu olsun Rabbim sağlık versin hayırlısıyla gelsinler herşey çok güzel olacak 💕
Ayseozmenucar Bende hep ara vermemek taraftarıyım😅işte çocuklar gençlik yaşındayken ben anaokulu kreş kapılarında dolanmayayım derdındeydım nasip böyle oldu..eşimde buyukler fakulte evlılık diye çıkıp gidince evde tek kalmıcaz diyor 😊😊