Sezne Ben henuz erken gebelik testi yaptım positif ama randevum bir ay sonraya verildi. Siz gittini mi 8. Haftada?
Huriyeolgn Ayseozmenucar 5. Haftada genelde kesenın olusacagı alanı duvar kalınlıgınu goruyorlar canım 6+1 de görmüstum bende hem kese hem embriyoyu😅
Gamzesanlioglu Kaçıncı haftada duydunuz kalp atışını ben 5 hastalıkken gittim kese gözüktü şimdi 7+2 im 2 gün sonra kontrole gideceğim gözükür mü bebeğim ve kalp atışı 😊
Rehile 5+4De kese 🤭7+3 De Yani Dün Kalp Atışını Duydum Şükür 💕Ama 8+6 Olması gerekirken 9 Gün geriden geliyoruz Gec döllenme olmuş 7+4 Düz 15 Güne bidaha gidicem 🤭🤭İnşAllah Hic bi belirti yaşamadam dvm ediyi bakalm sonumuz ne olcak