Esin84 Bugün ultrasonda bebeğin ayaklarının olduğu yerde bir bağ gördük adı amniyotik bantmış kendisinde olduğu söylenen var mı? İlk defa duyuyorum ben
betulbodur Esin84 Bende de vardı amniyotik kesenin sonuna doğru,bunu söylediğinde 12.haftamdaydım. Doğuma kadar kendiliğinden kaybolabilir demisti. 22.haftamda kaybolmuştu
Bahriye06 Esin84 12.haftada bebeğe uzak yerde 1 tane bant görüldü ama 20.haftada kayboldu çok şükür Rabbim’e 🤲
Bahriye06 Esin84 ben de çok ağlamıştım sakın internetten araştırıp video izleme onları görünce daha çok kötü oldum Rabbim e emanet yavrularımız 🤲