Hanifee1273 canım merhaba. Dogumdan sonra ilk emzirme den önce iki göğüsede soganı bölüp tuttum uçlarına. Hiç yaram olmadı, ilk dogumum gümüş kapak krem vs almadım gerekirse alırım diye. Ama bu yönetimi duydum uygulayanlar cok memnun. Açıkcası inanmadım ama gerçektende yara olmadı