Selam kızlar bebeğinizin anne karnındaki görüntüsünü videoya çekeniniz var mı ben ne zaman çekmek istesem benim ki hareketlenmeyi hemen kesiyor çokta sinir oluyorum tam diyorum evet tam zamanı ama beyfendi görüyormu ne kamerayı açınca hiç kıpırdamıyor sizde de aynısı oluyor mu ?