Aynısını düşünürken postu açmışsınız 👏🏻 Bu konunun saçmalığı beni benden alıyor ne zamandır. Bebek kilosu mu yarıştırılır Allah aşkına. 100 gram fazla 100 gram eksik olsa ne olur yeter ki sağlıklı doğsunlar. Bebeğinin sağlığı falan değil aslında söz konusu olan egolarını tatmin etmek. Aaa bravo ne kilolu bebek yapmışsın, ne güzel beslemişsin bebeğini duymak istedikleri bu aslında tamamen kişisel tatmin. Kilonun yeterli olup olmadığına doktor karar verir. İyi diyorsa tamamdır gerisi de kocalarını, evlerini, osunu busunu ve ne yazık ki doğmamış bebeklerini bile bir yarışa sokanların bomboşluğudur.