39+3 olduk ve midem çok aşırıcı derecede yanıyor ne yapsam geçmiyor gaviscon içtiğim an rahatlatıyo yarım saat sonra yine aynı maden suyu hiç geçirmiyor denedim muz dediler muz daha beter etti yaktı havalar zaten sıcak bebişte gelmek bilmiyor mide bi yandan cok bunaldım ne yapsam mide yanması için önerilerinizi bekliyorum 😪