dogumum sirasinda bone takmistim beyaz ve elbise seklinde pjamam vardi dogumum bitince temiz pjama takimim uzun hirka ve sal atiyorum basima 3.dogumum olacak almanyada erkek doktor girebiliyo belli olmuyo lütfen bayan olsun dedinde anlayislari var ama o gece nöbetde erkek ginekolog varsa oda giriyi ebe ile