Kuzeycenkmoms YgMr_2020 canım sgk karşılıyor ben kaç aydır hep aile hekimime yazdırıyorum kesinlikle oyle birşey yok hatta daha geçen hafta yazdırdım aile hekimim izinde olmasina rağmen başka Doktora yazdırdım.normaldepahali olan bir ilaç niye boşuna fazla para veresin ki.bence yazması gerektiğini sikayet edeceğini falan söyle.hamilelere her konuda ayrıcalık sağlanıyor zaten
122018 YgMr_2020 merhaba, ilacı tüm hekimler yazabiliyor acil, aile hekimi, kadın doğum:) ben de uzunca süre kullandım bittiğinde acil de bile yazdırdık. Devlet karşılıyor hiç farkta ödemiyorsun en güzel yanı da o:) çok geçmiş olsun
Tugbaaelbr YgMr_2020 yazıyorlar ben kullandigim süre boyunca bittikçe aile hekimini arıyordum hemen yazıyordu hiç gelme diyordu sizin ki baştan savmıştır muhtemelen