Yaa Sakın moral bozmayın lütfen,benimde bazen yükseldiği oluyor ister istemez şeker bu her zaman maalesef istediğimiz gibi olmuyor. Eğer dikkat ettiğiniz halde düşmüyorsa normal değerlere dozlarınızla en fazla 1-2 oynayBilirsiniz. Unutmayın şekerimizi en iyi tanıyan bizleriz :)