Merhaba arkadaşla 27+2 haftalık hamileyim. Geçen hafta Perşembe günü bebeğin göbek çevresinin 2 hafta geri olduğu tespit edildi. Pazartesi günü Çiğli bölgeye gittiğimde tekrar 2 hafta geri olduğu söylendi tepeciğe sevk edildim orada da 1 hafta geri olduğu söylendi. Benim gibi bir durum yaşayanlar sonra ki süreçleri nasıl oldu merak ediyorum.