Bahartrn61 Kızlar merhaba bugün şeker yükleme testi yaptrdm 75 gramlık açlık 83 glukoz 60 dk 143 glukoz 120 dk 104 doktorum izinde başka doktora göründüm o normal dedi ama benim doktrm 143 ü yüksek buldu anlayan varmı acil yazabilir mi içim rahat değil