ElizBeray Haftaya girdik. Başından beri o kadar çok isim değiştirdik ki... Sonunda yine kararsız kaldık. Mina ismini beğendik ama başına yada sonuna ikinci bir isim arıyoruz acilinden😊 Kapı süsümüzü bile bu yüzden yaptıramadık hala. İsim önerilerinizi bekliyorum kızlar😊