elifsahinn Merhaba kızlar, geçen hafta yazmıştım size 4 gün gecikmeli regl oldum. Bütün belirtileri yaşıyordum o yüzden çok üzüldüm 🥺 ve ilk defa reglim 3 gün sürdü bugün 3. Gün ve tık yok
handesen73 elifsahinn stresten dolayi 3 gun grcikmis olabilir en az 5 gun gecikirse suphelenebilirsiniz demiati doktor saglik olsun uzmeyin kendinizi hersey vaktinde guzel.demeki zamani degilmis simdilik Allahtan umut kesilmez
Csnsu elifsahinn üstüne görmek nasıldır olur bılmem ama bnm 5 aralık adetım son gunu 5 ınde kanamam basladı eşim gdelm bi bktıralım dedı 5 hftlık hmıleymşm düşük tehlıkem vrmş ondn mış kanamam 4 ay sürdü sükür suan 35 hftalığım
RukiyeOzdmr Bende pko var 2 sene çocuk istedim her gecikmemde hamileyim sandım bilirim o durumu stres yapma canım
Dzeyy elifsahinn biraz bekle test yap olmadı böyle olup soneaki ay adet görmeyip 1 buçuk aylık hamile olan bi kaç arkadaşım var inşallah hamilesindir dualarım seninle ♥️
elifsahinn Dzeyy canım benim çok sağol. Benim 2 ablam da öyle oldu hep üstüne gördü hamileydi inşallah öyledir ❤️🙏