Ayy yine ben doguramayanlardan bugün nst de hic sancim çıkmadı acikligim 2 haftadir var 2 cm doktor bugün kontrol bile etmedi sadece sancın yok cumaya nst verdi yine ozamanda olmazsa pazar günü suniyle başlayalım dedi.. Açıkçası suniden korkuyorum kendi sancimin gelmesi icin onerebilceginiz birsey var mı?