ilknur94acr Kızlar doktora geldim. Bebeğin başı aşağıda dedi. Serum taktılar. Biraz sancım çıkmış. Hafif karın ağrısı ile geldim. Bu durumu yaşayan var mı:(( dua edin lütfen…
Gzmsydr ilknur94acr 29 haftadan beri baş aşağı benimde 34 haftadayım hala aynı karnımda paşa bişey olmaz insallah korkma canım
Mircet ilknur94acr benim 27. Haftadan itibaren baş aşağı kasıklarıma çok baskı yapıyor yürümek iş yapmak çok zor ve tüm bunlara rağmen her hafta misafir karşılayıp hizmet ediyorum temizliyorum
Songul_grn Haftadan sonra baş aşağı duruyor zaten canım stres yapma Allah’ın izniyle bişey olmaz kanala girmesin yeter