tumutu özellkle kız bebeklerinden idrar örneği almak zor olduğu için dr lar bunu öneriyomuş. Paket açıldıktan sonra 10gün içinde tüketilmesi gerekiyomuş. O yüzden alıp evde tutmanın bi anlamı yok. Tek tek kullanıcı yorumlarını okudum hatta bazısına soru bile sordum :) gerçekten çok iyi bişi üretmişler resmen gurur duydum anne adayı olarak. Allah kullandırtmasın ama yokluğunuda göstermesin.