En son 7 haftalikken gittim kalbini dinlemeye dahada gitmedim doktora zaten kendi doktorum degil memleketteyim. Burdaki hastanede de oldukca fazla vaka var korkudan gidemedim. Simdi 9 haftalik olduk acaba vitamin ve kan ilacina baslama haftasi kacti 2 hafta sonra evime döneceğim o zamana cok gec mi olur acaba