Kızlar adetime daha 10 gün var 3 gündür lekelenme şeklinde kanamalarım oluyordu. Bu gün de sabahtan beri kanama oluyor duruyor çamur gibi akıntı oluyor sonra kırmızı şekilde bi kanama oluyor. 21 gün öncesi adet normal değilmiş. Doktoruma da ulaşamıyorum sabahtan beri ameliyattaymış. 18 günde tekrar adet oluyor olabilir miyim? Sanki bıçaklar saplanıyor kasığıma kramplar giriyor. Saha önce yaşayan oldu mu neden olur bu durum. Hiç bir ilaç falan da kullanmadım. Korkmaya başladım iyice 😞