Arkadaşlar merhaba ben 6+4 günlük hamileyim canım ananas çekti ve 2 dilim kadar yedim. Az önce arkadaşın biri 39 haftalık hamile olduğunu ve rahimin açılması için sürekli ananas ve hurma yediğini yazmış. Onu okuyunca araştırdım ve rahimi gevşettiğini okudum. İlk haftalarda ananas yiyen varmı. Zararı varmı sizce