Kızlar 34+1 olduk bugün kontrole gittim kasılmaların oluyor mu dedi evet dedim alttan muane etti rahim uzunluğu 3.0 çıktı biraz daha düşük çıksaydı ciğer geliştirici iğne vurmak gerekirdi falan dedi eve yolladı ben korktum tabi.. 2 hafta sonra gel dedi ben 9 gün sonraya randevu aldım hem ücretsiz bir kere daha randevu olayım hem de çok gecikmeden bi sıkıntı varsa görülür dedim ama doktorun tepkisinden korktum.. Sizler bu haftalarda nasıl gidiyorsunuz