Duyguscuk bende bebeğimin odasına bu beşikten aldım 60 120, görüntüsü çok hoşuma gidiyor bebeğim doğalı 15gün oldu ben birde yatak odama anne yanı beşik almıştım genellikle orada yatıyor bazen alışsın diye odasına yatırıyorum beşiğine. Şuanlık memnunum yani 🙏🏼