Herkese merhabalar, 6 haftalık hamileyim ve çok şiddetli mide bulantısı yaşıyorum🤢 hiç bir şey yiyip içemiyorum sürekli istifra etmekte. artık bünyem zayıf düştü sürekli uyumak istiyorum :( yok mu bunun bir çaresi😢 ilk hamileliğimde böyle değildi sadece sabahları istifra ediyordum sonrasında rahattım bunda 7/24😖