Dk72 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4038975/681090 LCW dan bu lohusa pijamsını alıcam internetten alacağım için beden konusu kafamı karıştırdı. Daha önce bu mağazadan alışveriş yapan var mı beden nasıl seçtiniz
Dk72 Dk72 boyum 166 kilom da 67 şuan 32 haftalık hamileyim m beden almayı düşünüyorum öneriniz ne olur
Babyveannesi Dk72 canım ben bu pijamanın aynısını aldım 64kg idim small aldım ama m alsam daha iyi olurmuş tam oldu çünkü biraz bol olmasını isterdim
minnakmina Dk72 hastanede giymek için istiyorlar 7 aylıkken bedenin ne ise onu almalısın bebek dogduktan sonra karnın 7. Aydaki gibi oluyor
aminegunes24 Dk72 aynı boydayız aynı kilo dayız seninle bende M aldım doğum sonra bebek çıktıktan sonra karnın iniyo ve m beden şuan bile oluyo 35 haftalığım bende ilk hamileliğimde L beden aldım doğumdan sonra bi işe yaramadı giyemedin
inciiim Dk72 canım aynısından ben de aldım 160 boy 66 kiloyum m tam oldu beni biraz rahatsız etti L Alman senin için daha iyi olur
Dk72 elkakimmon bende l ya da m arsında kararsızım.aynı modeli mi aldınız, birde alt pijamanın beli ayarlanabilir mu
elkakimmon Dk72 buna benzer farklı bir lodeli maternity aldım. Beli orta kalinlikta lastikli o yüzden L aldım sıkmasın diye
Dk72 Babyveannesi ben 67 kg yum o zaman l mi almalıyım sizce doğuma kadar da kilo alırım daha hastane de giymek istiyorum
Babyveannesi Babyveannesi canım bilemedim şimdi karnın 7 aylıktaki gibi oluyo diyolar kaçıncı haftandasın
Dk72 aminegunes24 haklısınız ben m beden alayım çünkü sadece hastane de değil, sonra da kullanmak isterim
Dk72 Babyveannesi 32. Hafta dayım. Arkadaşım dediği gibi karnım içince çok bol gelirse de Bi işe yaramaz kullanamam
Dk72 Herkese çok teşekkür ederim kararsız kalmıştım çok yardımcı oldunuz 🙏m beden sipariş verdim internetten bakalım gelince nasıl olacak 😊