İkili test yaptırdığım zaman ense kalınlığı 2,30 burun kemiği mevcut 1,31 mom kombine riski 1,509 perinatoloji dr ve kendi doktorum normal dedi detaylı ultrasonumda da sorun görülmedi ama rapora orta risk olduğumu yazmış 25 haftalık hamileyim isyan etmek istemiyorum ama ağlıyorum sürekli psikolojim çok bozuldu esim fetal dna ya da amniyosenteze izin vermiyor ne olursa olsun aldırmayacaksın diyor ben zaten aldırmıcam ama fetal dna yaptırsam içim rahat ederdi 11,5 aylık bebeğim var down sendromlu olursa nasıl bakarım iki bebeğe diye düşünüp duruyorum Rabbim büyük gün doğmadan neler doğar desteğinize ihtiyacım var