Myminik Merhaba kizlar. Bebeyin haraketlerini çok aşağıda hisediyorum.Sanki rahmimin dibine vuruyor. 19+5. Bu haftalarda boyle olmasi normalmi ya bisey yapmalimiyim?
buseyusuf27 Myminik benım 24+4 suan bıle rahıme baskı yapıyor bazen ayaklarıyla wc gıdıyorum hemen 😁🙈 normal yanı asagıda olması 24den sonra yukarı cıkıyolar
EceEgemen Myminik benimde o şekildeydi cnm hatta doğuma kadsr hep dalga geçtim kendimle sanki elini kolunu oynatsa afedersin şeyimde çıkıcakmış gibiydi 🙈 doktor bebeğin eşi önde oldupu için hareketleri aşağıda hissediyorsun demişti