MehtapAhmet Merhabalar 🌸 Yarın 09.00 da detaylı usg ye gireceğim aç veya tok olması birşeyi değiştirir mi ? Girenlerden tavsiyeleriniii istiyorummm 🤲🏻😇🥰
MiniKaya MehtapAhmet canım tok karna gir Çikolata dondurma bol su bunları tüketebilirsin ☺️ Hayırlı haberler al inşallah 🤲🏼
Bir_zerre MehtapAhmet Bana mutlaka yok gelin demişlerdi randevu alırken. Ve idrara sıkışırsaniz bebe daha net görünüyormus doktor söyledi. :)
Eeisitan MehtapAhmet tok karnına ve çikolata yiyerek gidersen bebeğin hareketli olacağı için ultrasonda daha rahat ve net olarak görebilirler bana doktor böyle demişti 🙂
UrasEgeninannesi MehtapAhmet tok karna gitmen daha avantajlı hareketlerinden kaynaklı uğraşmak zorunda kalmaz doktor. Güzel pozlarda yakalarsın büyük ihtimalle ☺️ Tok gelmeyi istiyorlar genelde
Cemrenur MehtapAhmet bebeğin aç mı tok mu hareket ediyor bunu takip etmelisin benimki tokken asla oynamaz o yüzden aç karna gideceğim