Hozdemir Merhaba 28 temmuz da beta testim 982 çıktı Sat a göre 8 haftalık hamileydim. Ulturuosan a göre 5+5 günlük mus Dr ya geç döllenme ya sağlıksız gebelik dedi. Tekrar beta yaptırdık 17683 cikti. Cumartesi bir daha beta ya bakacağız 😪
Tugce1803 Hozdemir Bu beta göre keseyi çıktan görmüş olmanız lazım. Şu an usg ye göre kaç haftalıksınız
Selo39 Hozdemir bebeğin çoktan görünmesi lazım kan değerine göre evet.. vajinal muayene yaptı mı peki ?
1PrensAnnesi Hozdemir geç döllenmedir ayrıca beta gayet iyi yükselmiş normalde 6-7 haftadan çnce görünmez zaten bebek e seninkide geç olduğu için normal bence korkmayın🙂
Balfeman Hozdemir Beta değerin güzel ama 6 ve 7 de bebeği görebilirsin endişelenme herşey yolundadır inşallah. Dün 6+5te bebeği gördüm.5+3te gittim sadece keseyi gördüm.
Uykulugebe Hozdemir yolk sac oluştuysa bebek de oluşur diye çoğu kişiden duyuyorum tam bilgi sahibi değilim ama.bence biraz daha bekle
Hozdemir 1PrensAnnesi evet beta değerim yüksek çıktı cumartesi de bakıp ultuurosana hem betaya ona göre konuşalım dedi
Selo39 Hozdemir inşallah cumartesi görürsün canım kötü düşünme dua et , Allahım sağlıklı gebelik nasip etsin 🎈
elifeceguler Hozdemir hiç merak etmeyin. Kese göründüyse bu değerlerle muhakkak bebek de görünecektir. 7. Haftada gözükmüştü bizim ki 8 de de kalp atışını dinledik
mucizem-21 Hozdemir Ben 2 kere boş gebelik geçirdim beta hcg yi 2 gunde bir yaptırıyodum ve 2 kat artıyodu, yolk sac da vardı ama bebek hiç gozukmedi 11. haftaya kadar bekledim kesem 6. haftada kaldı hep. Simdi 11 haftalik hamileyim yani boş gebelik olsa bile canınızı sıkmayın Rabbim nasip ederse oluyo ❤ İnşaallah sizin geç dollenmedir ve bebeğinizini sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸