Bu hastane ve doktor hakkında bilgisi olanlar var mı acaba?
29 haftalık hamileyim geçen ay gittim güler yüzlü bir doktordu ama,
Doktor için herkesi suyu az, pozisyon ters vb sebepler sunarak sezeryana yönlendiriyor ve bi şekilde bebeği küveze alıyorlar dediler. İşi biraz ticarete döküyorlar sanırım.
Gidip normal doğum yapan ya da sezeryan olup bebeği küveze alınan var mı?