Ezgimine Hamileanne eşimin testi pozitif benimki negatif ama bende de belirtiler var :( tekrar test vericem
Hamileanne Ezgimine test negatif çıkınca yüzde altmış yanlış olma ihtimali var malesef tekrar test yapın inşallah temiz çıkar çok geçmiş olsunn
Monnarosaa sabrszanne111 24 temmuzda pozitif - 5 ağustosta test verdim negatif çıktı. Zaten atlattığınızı hissediyorsunuz daha öncesinden de versem negatif çıkabilirdi ama biz biraz daha beklemek istedik
Shr1530 sabrszanne111 benim çok ağır geçti 25 günde atlattım şuan 40 ı bitirmek üzereyim hala da etkisi üzerimde