Hashasinannesi
⬇️Hiç iyi bir doktor değil adam akıllı ilgilenmiyor hiç bilgi vermiyor iki kelimeyi bir araya zor getiriyor , içeriye 2-3 hastayı beraber alıyor mahremiyet koca bir 0 . Randevu saati gelmesine rağmen 2-3 saat bekliyorsun . Sekreterinin tavrı falan iğrenç. Memorial uğur değer ve yunus çavuş bu ikisi harika Diyarbakır da ki doktorların çoğuna gittim biliyorum . Uğur hoca harika hamilelik öncesi , hamilelik ve doğumum onda oldu hala ona gidiyoruz harika bir doktor harika bir insan bize bir abi bir baba oldu resmen o kadar ilgili ki . Gecenin 11 i sabahın 5 i ne zaman arasam telefonumu hep güler yüzle açtı saat fark etmeksizin benden önce hastanede beni bekledi ve daha bir sürü şey