Babyveannesi Kızlar 36+1im vajinal kemiklerim baya ağrıyo ayağa kalkıp yürüyünce bi baskı var kasıklarımda ve vajinal kemiklerimde,iki gün kalsiyum magnezyum ilacımı almamıştım ondanmı yoksa doğum yaklaştığı içinmi sizce🤷🏻♀️
Neclanur Babyveannesi doğum yaklaştığı için bence canım belli zamandan sonra da magnezyum kullanmamak lazım açılmalar olması için ben 37 oldum doktor dogurtmak istiyo artık bebek çok iri olmasin diye😃
Celestina Babyveannesi 36+4, aynı durumdayım sanırım vücut kendini doguma hazırlıyor bir de bebek büyüdüğü icin baskı yapıyor
Babyveannesi Celestina galiba canım bazende kasıklarıma ağrı giriyor hiç böyle olmazdı galiba vücut kendini doğuma hazırlıyor