Alpay34 Bugün konrole gittim 1300 gr dedi az geldi bana benim erken Doğum riskim var ondan birazsa kafaya taktım neler bebişleri besler
Miniginannesiiii1111 Alpay34 benim o haftada 1.430 gramdi bana doktorum karın çevresi birazcik küçük demişti şimdi 33+2 olduk şükür ama iri bir bebek olmicak galiba bilmiyorum 😊
Gzmsydr Alpay34 29+0 da 1.386 gramdı haftasıyla uyumlu demişti bi sonraki kontrolde daha hızlı almaya başlamıştı bu haftadan sonra bebek hızlı almaya başlıyor canım korkma normal kilosu