Vallahi sizi nereden bilgi alınız bilmiyorum ama ben de Kartal devlete gidiyorum ilgileniyorlar Özel hastanede bir defa gitmiştim Devlet Hastanesi ile birlikte devam ediyor kontrol lerim doğumdan sonra odaya da refakatçı da alıyorlar sadece 1 kişi olmak şartıyla iki kişilik odalarda tek kişi yatıyorsun sadece sancı çekerken yalnız oluyorsun o kadar