Minikbirkalp Kızlar suyumuz sınırda cıktı nst sonucumuz güzel cıktı cuma günü tekrar kontrolüm var bu haftalarda böyle olupta suyu düzene giren varmı acaba yada normal doğuma engelmi bilginiz varsa cvp verebilirmisiniz
Akbas77- Minikbirkalp Bolca karpuz ve havuc suyu tavsiye ederim ablamın suyunun azlığından dolayı erken doğum riski vardı karpuz ve havucla düzeldi su oranı canım
zynpzynpzynp Minikbirkalp sizle aynıyız bende 37+4 doğum yaklaştığı için bebeğin suyu yavaş yavş azalabilir bu normal. Hatta heran doğum olabilir hazırlıklı olmak lazım 😊 havalar çok sıcak sulu gıdalar tüketmeye çalışın bol bol
Tatlipapatya Minikbirkalp ben de 37+3 üm önceki haftalarda suyu azalmaya baslamıstı.Karpuz,seftalı ve bom su tükettim daha ıyıymıs su an.Bır de hareketlerınız nasıl?Ben de azalmaya basladı bırkac gundur.
Yenianneadayi2208 Akbas77- karpuzun kan şekerini yükselttiğini duymuştum 🙄 o yüzden çok fazla tavsiye edilmiyor ama havuç suyu bire bir 👍🏼 Minikbirkalp
Minikbirkalp zynpzynpzynp günde kaç lt su içeriğimi hesaplayamiyorum o kadar çok içiyorum ki anlatamam doktoruma da söyledim bazen plesenta su üretmiyor olabiliyor dedi suyun dışında tükettiğim sıvı da çabası yani ☺ nst sonucum güzel cıktı ama şancı falan yok gelmeye niyeti yok galiba gecikmeli gelebilir 🤣🤣
Minikbirkalp Tatlipapatya hareketleri çok iyi ya çok şükür sadece suyu sınırda cıktı suyu çok ta tüketen birisiyim aslında ama bilemedim cuma günü kontrolümüz var bakalım sonuç ne olucak