Eğer aşırı bir durum yoksa herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum. Benim de ilk haftalarımdı 6 ya da 5 olabilir ishal olmuştum. Bikaç gün sürüp geçti. Tehlikeli olan çok fazla kabız olup tuvalette zorlanmak. Doktorum asla kabız olmak yok demişti mesela bana. Zorlandığımızda kanama lekelenme olabiliyormuş çünkü.