Seray123 ben doğum hemşireliği yaptım canım gördüğüm şekli şöyle, spiral en iyisi çünkü hem bebeğini görebiliyorsun hem uyudun uyandın sorunun olmuyor. İnan ki genel hoş değil bilete emrine ediyorlar boğazın tahriş oluyor, ikincisi genel anesteziden bebeğinde etkileniyor. Spiral de heyecanlanırsam diye korkma , görmüyorsun zaten kesildiğini falan ve acı da duymuyorsun. Heyecan yaparsan da kalp ritmi veya tansiyon düzenleyici ilaç yapıyorlar hemen yani seni birebir takip ediyorlar zaten hiç endişelenme bence