Funda-07 Merhabalar 9+5 günlük hamileyim. Daha önce 3 bebeğimi kaybettim. İlk defa bebeğimin kalbini duydum içimde bir korku var sürekli kalbi durdu mu birşey oldu mu diye? Kalbi durduğu zaman nasıl anlaşılır
Kuzeymasal Funda-07 ah canım benim. Öyle hissetmen çok normal. Malesef senin anlayabileceğin yada bizlerin anlayabileceği birsey değil. Sen ağır kaldırma dikkat et. Geris Rabbimin emri. İlaç verdiler mi?
Cicilibicili Funda-07 bunları düşünme bence. Kalp durmasının bi belirtisi yok çünkü herşey Allahtan. Sen içini rahatlat ve başka şeyler düşünmeye çalış canım. İnşallah sıkıntısız geçicek herşey 💕
Cigdemveminik Funda-07 allah korusun öyle bişy olsa hissedilmiyor cnm seni çok iyi anlıyorm bende tüp bebekle anne oldum büyn hamilelik sürecim korkularla geçti şimdi kızım 19 günlk kucağımda 🤗 darısı sana olsun inşallh güzel düşün güzel olsun🥰
Homeless20 Funda-07 bnde tüp bebek ve 9+5 im. İlk denememdi ama bnmde çok korkum var. İnşallah sağ salim alırız kucağımıza
Funda-07 Kuzeymasal crinino jel kan sulandırıcı iğne kullanıyorum hiçbir iş yapmadan yatıyorum sürekli. Doktor durumu iyi dedi. 1.5 ay sonra çağırdı. İnsan 3 defa bu acıyı yaşayınca ister istemez
Funda-07 Cicilibicili inşaAllah tek dileğim. 2 yıldır iğne ilaçlar çok yoruldum. Allah bu sefer kucağıma almayı nasip etsin 🤲🏻
Funda-07 Homeless20 benimde ilk hiç kalkmıyorum. Çok dikkat ediyorum. İlaçlarımı kullanıyorum. Binbir emekle olunca korkuyor insan
Anneolmayahasret Funda-07 ayni aciyi yasadim bende cok zor o piskolojiden kurtulmak iyi bilirim tekrarbasliycaz bizde tupbebege 😔😔rabbim bu evladini saglikli sihhatli kucagina almayi nasip etsin insallah.. ❤
Funda-07 Anneolmayahasret bak tüp bebek yapmadan önce çok sağlıklı beslen hergün bir ananas , çiğ kabak çekirdeği brokoli havuç karnıbahar ye. Rahmini sağlıklı bir şekilde gebeliğe hazırla ve bol bol Meryem oku
Funda-07 Homeless20 3 defa kaybedince ister istemez kendinde çevrendede korku oluyor 😔 o yüzden tedbir bizden takdir Allah’tan
Homeless20 Funda-07 orası öyledir elbette kuzum dikkat et sen genede. Bnm herşey normal şuan o yüzden rahatım birazda. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin.