Merhaba, doğumuma son 24 gün… İlk doğumum olacak bir sürü korku ve belirsizlik içindeyim 😫 tecrübeli annelere sormak istediklerim var…
Doğum belirtileri nelerdir? Yani önce nisan geliyor sonra su sonra sancı mı giriyor?
Bunlar olurken sakin davranıp duşa falan girebiliyor muyuz hazırlanmak için vaktimiz oluyor mu yoksa acele edip hastaneye mi koşmamız gerek? 😫
Hiç ama hiç bir şey bilmiyorum ve vakit azaldıkça tedirginliğim artıyor 🥺