Bende haşimato hastasıyım yani tiroidim yavaş çalışıyodu hamilelik öncesinde öğrendim 7 civarında idi ilk değerim düzenli olarak ilaç kullandım şuanda 36+0 haftalığım ve hamileliğimde de ilaç içiyorum hafta içi 75 hafta sonu 100 levetrontiroid kullanıyorum şükür 0,98 e düştü cidden öneme alınması gereken bir sorun ihmal etmeyin lütfen